October 22, 2017

[1999] 黎駿.九九 (首張華語專輯 - 一個夢)



99年BENNY除咗忙於拍攝電影作品,音樂方面仲做埋國語人,唔止繼續做OST歌王貫錄人氣電視劇 <少年英雄方世玉> 插曲 今夜我想醉,最重要嘅係趕得切喺世紀末前推出久等兩年嘅處男國語大碟 <一個夢> (咁夾嘅,BENNY上一張唱片 <駿新人> 碟名又係三個字,連封面相都一樣著住件高領大褸哈哈)。


一個夢

CD

10. 好運會繼續來

VCD


唔好以為今次隻碟主攻國內市場 (記得BENNY上年北上做男一嘅 <偏偏愛上你> 嗎?),如果有留意上期剪報,今次出碟係幫佢開拓星馬市場 (睇到起碼有四首做咗新視劇集歌就知),其實早喺年頭BENNY已有機會客串當地處境劇 <我家樓下口多多> 兼唱主題曲 好運會繼續來 鋪吓路入吓屋,籌備至9月尾終於可以再飛多次去新加坡正式發片做宣傳。


全碟風格以抒情慢歌為主,同一般港式國語碟嘅製作模式相近,碟內接近一半歌曲都係改編返廣東作品,好似打頭陣嘅主打 現代的愛情都背叛了永遠 原曲為監製羅堅96年嘅作品 COME BACK TO ME,副歌一句 '我們才發覺愛情不是一切~ 是現代太容易抽離的感情 我們都背叛了永遠~' 聽得出黎生又扮偶像學友啲尾音哈哈。


上圖所見 現代的愛情都背叛了永遠 嘅MV喺香港拍攝 (應該係西灣河碼頭),BENNY繼續出動佢99年至愛嘅夏威夷裇出鏡 (睇真啲今次隻碟嘅封套內頁都似係同一地點取景喎!)。


仲有之前介紹過改編自師兄羅嘉良 <天地豪情> 主題曲 仍然在痛愛情不是遊戲 ,當然唔少得BENNY自己 <駿新人> 入面嘅歌啦,包括 害怕.逃避.以後 (最怕聽見自己在哭泣) 同埋 愛一生都不夠 (情陷篇) (愛你一生不變)。


至於另一首好歌主打 對不起! 我自私 編曲以木結他作伴奏,隱約帶有一種孤清 / 恍惚 / 落泊嘅意境,公司都好識貨,攞埋嚟做BENNY之後主演嘅電視劇 <影城大亨> 嘅插曲 (詳情留意日後篇章)。


圖中所見BENNY似係日頭拍完 現代的愛情都背叛了永遠 夜晚就換件裇衫自己一個上山頂踩埋 對不起! 我自私 個MV。


上回提到 有了你 同 我有一個夢 先後錄製咗兩個合唱版本,第一個係同內地女星董曉燕合唱嘅 <偏偏愛上你> 版,原為該劇嘅主題曲插曲,而第二個就係同新加坡女星鄭秀珍重新貫錄嘅 <一個夢> 版 (話晒今次喺獅城出碟,當然要同當地藝人交流合作啦!),鄭更加喺6月底專程飛過嚟香港錄音兼拍 有了你 MV。


MV取景當然要貫徹上面兩個MV嘅 '香港一日遊' 比新加坡嘅朋友感受一吓香港特色啦,片段所見蘇豪 / 維港 / 會展 / 青馬等景點全部去勻,最後梗係要入錄音室拍埋錄音花絮啦!


講到成隻碟入面小弟最愛嘅歌係 我在等你說愛我OH OH 又是一天,如果大家鍾意聽90年代初比較經典大路嘅國語曲風,呢兩首一定唔會令你失望! 兩首都非常舒服順耳好聽!



不過最估唔到嘅係隻碟出版咗年半,喺啱啱播完BENNY另一套電視劇 <美麗傳說> (詳情留意日後篇章) 之後,居然有得喺台灣重新發行,仲改名做 <求婚>,而兩首主打亦成為同名外購劇嘅宣傳歌曲。


求婚

CD


CD EXTRA


上圖所見封套內頁唔知點解無啦啦用返 <駿新人> 時期嘅舊相,我自己就鍾意 <一個夢> 啲相多啲 (有跨越千禧嘅感覺),唔止包裝設計就連曲目次序都重新執過,我覺得排得好過 <一個夢>,雖然少咗一首 好運會繼續來 (版權問題?),但就多返兩隻MV,抵讚!


-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

No comments:

Post a Comment